Kolık bebek nasıl oluyor ikizlerimden biri gündüz gece iyi uyuyor aglaması normal acıkınca da akşam 8 le 11 arası cocık başlıyor aglamaya susturamıyorum napsam kucagıma alıp evın içinde sallaya sallaya uyutuyorum o saat arasında her akşam böyle oluyor genel olarak Zaten ikisiyle ugraısırken yoruluyorum akşam az eşim evdeyken yatım dinlenım diyorum ama saatı 12 yapıuoruz bu aglamaşarla cok yoruyor benı tabı ikiz oldugundan öbürüde aglamaya baslıyor uyut uyuts bılırsen