Benim bebeğim gazli olunca 1 aylıktan beri yüzüstü yatıyor oyle rahatlıyorum. Simdi 8 aylik olduk yan yatırıyoruz gece bi kalkıyorum yüzüstü yatmış seviyor böyle. Bende çok korktum. Hatta esime olurda ben uyanamazsam sen bak diye diye birbirimizi hep tembihledik şükür bisey olmadan büyüdü. 4 5 aylikken kafayı donderebiliyorlar zaten. Ama dikkat etmekte fayda var tabi. Burnunu tikayacak hicbisey olmasın yanında daha rahat olursun