Oğlum 4 aylık mama ile besleniyor. 3 saate bir şeklinde. Mesela sabah 6 sonra 9 12 filan öyle gidiyor. Genelde rutin beslenme saatinde kalkar. Ama mesela şimdi saat 9 30 oldu ve uyuyor. Bıraksam biraz daha uyur gibi. Uykuya dalmasıda bu aralar biraz sıkıntılı. Sizce düzeni bozulmasın diye mama saatinde uyandırmalı mıyım yoksa kendi kaçta uyanırsa o zaman mı beslemeliyim?