Alyaninannesi_
Bizim doktor da öyle demişti 😃 zaten bir de erken başlamıştık. Erken başlamak daha iyi, büyüdükçe reddetme olasılığı artıyor bence 🤷🏼♀️Ben ilk yoğurt elma muz verip sonra sebzeden devam ettim nolur nolmaz diye 😃 Sorun olacak diye kesin bir şey yok ama olma ihtimali var sonuçta meyveyle, yani çok da takılmamak lazım aslında😅 Gerçi biz ek gıdaya başladığımızda zaten kıştı, elma armut muzdan başka meyve yok 😃