1,5 yaşında bebeğim var emziriyorum dün sabah sol kol aşı oldum akşamına aşırı kol ağrısı ve sol meme ağrısı başladı, mastit olmusum gibi dokununca ve emzirirken inanılmaz acıyor. Aşıyla mı alakalı ne oldu anlamadım çok tedirginim 😩başına gelen var mı acaba bir yan etki olabilir mi