Yakupuras Arkadaşlar ablam alerjik bir yapıya sahip biontech aşı oldu ve anaflaksi geçirdi benim oğlumda alerjik ve az da olsa emiyor bende aşı olmaya korkuyorum, alerjik bebeği olan ve aşı olan annelerimiz var mı?
kbra2234 Yakupuras geçen bir doktor açıklama yapıyordu aşı kana geciyor süte geçmiyor o yüzden de emziren anneler aşı olunca bebeğe sütten herhangi bişey geçmiyor demisti