Kızlar merhaba tuvalet eğitiminde 3.haftadayız söylüyor artık arada ufak kaçamaklar oluyor oyuna dalınca vs ama benim aklıma takılan bişey var biz dışarı çıkamıyoruz yani gittiğimiz yerler 1 saatle kısıtlı çünkü tuvaleti geliyor ve çok tutamıyor parktan eve gelene kadar tutuyor mesela park evimize 5 dakika eşim hafta sonu hayvanat bahçesinr götürelim dedi korkuma gidemiyorum çünkü o kadar tutamaz gibi ve dışarıdaki umumi tuvaletleri kullanmakta çok istemiyorum yanlışmı düşünüyorum ne zaman rahatça dışarı çıkacağız biz bilginiz var mı