Bebeklerim iki aylık olana kadar meme+mama verdim. Göğsü ne kadar sık emerlerse süt üretimi de o kadar artar. Hem bu sayede fazla mama da vermemiş oldum.şu an ikizlerim 3 aylık oldular.artık sadece memeyle gidiyoruz.siz bebişinizi sık sık emzşrdikçe Allah’ın izniyle mamaya ihtiyacı yavaş yavaş azalır.