Merhaba hanımlar. Bebeğim 6 ay 17 günlük ve damaklarında beyaz yaralar oluştu. Pamukçuk olduğunu düşünüyorum. Doktora gidicem ama yinede sizede sormak istedim. 6 aydan sonra kullandığı markadan başka bir markanın damaklı emziğini almıştım ondan olmuş olabilir mi ? Ve dün mama verirken mama bitince o kadar çok ağladı ki bir ara sesi çıkmadı rengi değişti çok korktum acaba yarası acımış olabilir mi ? Biz doğduğumuzdan beri ilk kez pamukçuk olduk. Evde geçirmek için nelere dikkat ettiniz mesela ? Bilgi verirseniz sevinirim, teşekkürler ☺️