Merhaba, biz ilk önce Doona almıştık ilk bebeklik döneminde çoook rahat ettik biraz pahalı ama bebeği ondan indir ona bindir derdini hiç yaşamadık. Pandemi sürecinde de çok kullanışlı olmuştu. Hem oto koltugu hem bebek arabası hem de ana kucağı gibi taşınabiliyor ama travel sistem gibi tak çıkar değil ayakları katlanıp açılıyor. Ama uzun soluklu olmadı bizim için şu anda 10 aylık ve artık ona biraz küçük geldi. Şimdi de Yoya Bebek Arabasından dearest plus pro 2 aldık. Eğer çok fazla bütçe ayırmak istemiyorsanız fiyat performans olarak çook iyi. Hafif, kabin tipi çekçekli olduğu için taşıması kolay, çoo kolay açılıp kapanıyor, renk seçeneği çok, 7 adet aparat yanında hediye gönderiyorlar( Yağmurluk, sineklik, bardaklık, askı, iç kılıf, kışlık ayak örtüsü…) tentesi vs çok kullanışlı bi bakın isterseniz, kolaylıklar..