dehsetulvahset Kizla az once bi postta denk geldim bebekler enseden cok terleyince sebebi d vitamini eksikligi demisler oyle mi gercekten benim.bebe su ivonde kaliyo hergin once de giydirsem yastigina kadar islanir
dehsetulvahset dehsetulvahset devit kullanoylrum oceanin bazi gunlr unutuyorum kullanmayo ama gwnwlde veriyorum
Esen_93 dehsetulvahset ben sanmiyorum havalar cok sicak benim bebegimde ordan terliyor cogu bebek gibi. D vitamini gayet iyi durumda suan.
Katarsis dehsetulvahset takip ettiğim uzman doktor bu sorulara karşılık , önce bulunduğu odanın sıcaklığını ve üzerinin kalın olup olmadığını soruyor
Gamzeburkan dehsetulvahset benim kızımda aşırı terliyor ama vitamin eksikliği yok canım daha dün tahlil yapıldı.
Trilaylay Esen_93 benim kızımda çok terliyor geçen ay tahlil yapılmıştı D vitamini eksikliği çıkmadı .
dehsetulvahset Pinar_kb Gamzeburkan Katarsis Deletedmom27337 Trilaylay ben de ihtimal vermesim ama arkadasin.biri bu konuyu cok arastrdum boyle cikti deyince kafama takildi bia na
dehsetulvahset Deletedmom27337 saglik ocaginin versigi devit yerinw ocean d vitamini kullaniyorum canm onu dwmwk istedim
Pinar_kb dehsetulvahset hiç alakası yok bence. Zira test yaptırdık D vitamini üst sınıra yakın yüksek yani ama yinede çok terliyor. Su içinde kaliyor cocuk 🤷♀️
Asl90 dehsetulvahset d vitamini değil canım demir eksikliği sebep olabiliyor. Doktor demişti bize tahlilde demir eksikliği çıkmıştı ama havalarda sıcak artık normal de olabilir