TheLatte Kizlar 22 aylik oğlumu bezden bıraktırıyorum . Bugün gündüz hiç kaçırmadı altina 15 dakikaya bi sordum çiş var mı diye var dedi gittik yaptı her defasında . Gecede iki kere kaldırdım onuda tuvalete yaptı . Aradan 1 saat geçti uyandi altina kaçırmış büyük ihtimal ben yetişemedim . Şimdi bu kaç gece sürer böyle ? Tamamen ne zaman alışır çişini tutmaya ? Kafamda deli sorular 🤔
Fitifiti TheLatte Böyle güzel ilerlediğiniz halde mi kafayı yiyip vazgeçeceksiniz? Yapmayın Allah aşkına,bizim süreci anlatsam travma sebebi. İlk güne göre harika ilerlemişsiniz.
TheLatte Fitifiti evet ilk gün harika ama gelin bide bugünü görün . Şu yorumlarda neden hemen bi tepki gösteriyosunuz onu anlamiyorum cidden .
Fitifiti TheLatte Sakin olun,yanlış anladınız. Bir tepki de bulunduğum yok,neden bulunayım. Üstelik aynı zorluklardan geçtiğim halde. Siz sadece ilk gününüzden bahsettiğiniz için bende ona istinaden yorumda bulundum. Neyse kolaylıklar dilerim.