Busra0zturk canım aptamil aşırı gaz yapıyo bizde kullandık bilmeden almıştım ilk ama aptamilin gaz kabız yapmayan maması da var conformil diye geçiyo bende bir çok mama denedim en güzeli hipp organik combiotic gaz kabız yapmıyo benim oğlum kabız oldu bunu alıp kullandım hemen düzeldi normalini kullanmadım ama combiotic olanı çok çok iyi bayağı bi arastırmıstım bende oğlum sorun yaşayınca her mamanın gaz kabız yapmayan özel mamaları da var sizin bebeğiniz de küçük o yüzden hangi markayı tercih ederseniz edin onlardan almanızı öneririm