ilknurcelik Bebeğim 10 ay 15 günlük hiç bir yürüme belirtisi yok zaten geç emekledi emeklemesi de komando gibi 😁 Tutup kalkmıyor artık yürümesini istiyorum hamileyim ve baya ağırlaştı yürüse benim için çok iyi olacak 😌
ilaydanurhvt ilknurcelik Benim ablam 8.5 aylıkken yürüdü. Bnse 11 aylıklen. Evin en geç yürüyeni bndim. Çocuktan çocuğa değişir canım elbet yürüyecek. Bnim kızım 8ay 20 günlük. Ayakta kalmayı çok seviyor. Ama adım atamıyor daha. Bnde hemen yürümesi derdindeyim 😂
ErtugrulAnnesii ilknurcelik 13 aylık bebeğim sadece iki üç adım atıyor sonra bırakıyor kendini 18 aya kadar yolu var. biz ölelim o zaman😂
Deletedmom115 ilknurcelik eğer ayakta duruyorsa biraz teşvik edin mesela gel gel yaparak. Benim oglum 10 aylık ayakta duruyordu gel gel yaparak falan teşvik ettik şimdi yürüyor çok şükür
Deletedmom115 ilknurcelik Demek ki daha zamanı var yaşını karşılar yada yaşından sonra yürür ama illa ki yürüyecek 😂
DenizKizi ilknurcelik ama erken zaten yani doktorlar bile 1 bucuk yaşına kadar normal karsiliyo yuruyebilmeyi 10 aylik daha yavrum yurumemesi gayet normal