1 yaş oglum hastaydı 10 gündür bugün ateş çıktı acile gittik novaljin igne yaptı eve geldik soguk terledi üstünü değiştim ateşi 34 buçuk 35 çıktı acile gittik hemen igneyi veren doktor ölçtü alından 37 bacaklar 35 çıktı doktor hipotermiden şüphelenmiştim ama öyle bi durum yok içiniz rahat olsun dedi eve geldim hala aynı çıkıyo ateş ben anlamadım