elmalikurabiye anladım, benim kızımda yok henüz bu belirtiler. çömeldiğinde soruyorum kaka mı yapcaksın diye hemen oyun gibi anne kaka diyo koşa koşa lazımlığa gidiyoruz ama oturmasıyla kalkması bir oluyo 🤷♀️Tamam istemiyosan bezini bağlayalım diyorum bağlıyorum bezi sonra bakıyorum kaka falan yaptıgı yok 😂ya da lazımlığın yanına çömeliyor yine bezine yapıyo. Bugün ilk kez bez bağlatmak istemedi bezi bağlamazsak nereye yapıcaksın çişi kakayı, ne diceksin diye soruyorum lazımlığk gösteriyo anne kaka diyo ama kaka gelince söylediği falan yok 😀 acaba altında bez olmasa söyler mi diye bi an aklıma geliyo ama bilemiyorum da. kakalı bezden rahatsız da olmuyo. Ben acaba bu yaz bırakır mı diye düşünmüştüm ama sanırım bizim için erken. Sizin bugünün güzel geçmesine de sevindim. Umarım geceniz de güzel geçiyordur ☺️