Kızlar aşırı nemli bi bölgede oturuyorum evin de biraz basık. Termometrenin doğru olduğuna eminim. Nem derecesi sürekli 80 gösteriyor ve bebeğim öksürğyor. Allah aşkına bu nem nasıl düşer? Nemli deniz kenarı bölgelerde yaşayan anneler neler yapıyorsunuz nem için? Nasıl düşürebilirim? Bu arada küçük odanın bir camı hep açık duruyor yani sürekli hava alıyor aslında 😓 nolır yardım edin