Kizlar selam. 3 aylik bebegim var ve dogdugundan beri goz kapaklarinda goz pinarina dogru kizariklik var muhtemelen kaşınıyor eli devamli gozunde bazen kanatiyor ve cok kuru. Vucut kreminden suruyorum ama fayda etmedi henuz. Hangi doktora gitsem normal gecer diyorlar ama bana normal gelmiyor. 1 yasindan once de alerji testi yapilmiyormus. Boyle bisey yasayan var mi bebeginde?