Herşey çok güzeldi baya 10 aylıkken 11 kiloydu bebeğim 1 yaşına girdi ve hala 11 kilo sadece merak ediyorum kilosu az yada çok demiyorum bu kadar iyi giden bir kilosu varken neden şimdi almıyor üstelik hep verdiğim yemekler fazlası var eksiği yok iştahlıda yerken ama 2 ayda 50 gr bile almaması çok tuhafıma geldi sabit kalmış