Kızlar bu arabayı almıştım bebeğim 5 aylık yatar pozisyonda kullanıyoruz emniyet kemerini hiç anlayamadım çocuğun kafasının geleceği yerlerde kemerin tokaları var , en uzun ayarda bile kolundan zor geçiyor
içime sinmediği için o tokalar başına batacak diye kafasına ince yastık koyuyorum öyle de kemer sadece bacaklarına bağlayabiliyorum
herkesin çok överek anlattığı memnun olduğu bu arabanın böyle bir sorunu olduğuna da aklım yatmıyor , ben neyi yanlış yapıyorum acaba
bu arada kemerle hiç uğraşmadım aldığım günkü haliyle kullanıyorum