seydaac
[bilinmeyen] benim bebeğim de 2buçuk aylık geçen hafta hırıltı sebebiyle doktora gittik üşütmüş dedi ama ilaç kullanmadık anne sütü aldığı için. Bugün tekrar götürdüm kontrol amaçlı hırıltı devam edince ama bir sıkıntı olmadığını söyledi reflüden kaynaklanıyor olabilir dedi. Bizde de reflü ye dair hiçbir belirti yok ben de anlamadım.