iki ay önce spinal sezaryen oldum belimin altı tam popo çizgimin başlangıcı elim kadar uyuşuk orta kısım doğumdan çıkar çıkmaz öyleydi hala daha öyle bir ay sonra da sırtımda sağ kaburgamın altı uyuşmaya başladı elim kadar korkutuyor bu hisler acaba normal mi yaşayan var mı doktora gidip çözüm bulan var mı