Benşm oğlumda 19 aylık o da aynı istediği olmayınca kendini yere atıyor ağlıyor.İlgilenmiyorum kafadını dağıtıyorum yanıma geliyor.Isırma cimcikleme huyu yok ama çok hareketli.Herşeyi iyi hoş konuşmasıda iyi.Ama maalesef bir şey istediğimde vermiyor.Suyu biliyor.Ama onundışında öesela ekmek tv bu ne dediğimde bilmiyor onların üzerinde yogunlaşmam gerekiyor.Babayı biliyor ama bana anne diye koşmuyo🤭biraz saldım galiba