Ece_demirci0 Merhaba kızımda 2 3 haftadır geçmeyen vajinada mantar oluştu 3 kere doktora gittim işe yaramadı benim gibi yaşayan varsa geçirmiş yardımcı olabilecek varmı 😏
Zekimurendebizigorecekmi Ece_demirci0 Mantar için bütün çamaşırlarını kaynattınız mı ?? Zıbınını herseyini birde şampuan veriyorlar mantar için ve travazol krem en en kötü ihtimalle oral tb başlanıyor tabi yaşı şuan uygun mu bunun için Dr bilir
Sln20 Ece_demirci0 Çok geçmiş olsun. Benim kızımda da olmuştu trosyd verdi doktor bir de sarı hametan iyi geliyor sanırım burada annelerden okumuştum bayağı. Bir sorun isterseniz doktoruna.
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi travozol kullandim geçmedi bayadir var 3 kere doktora götürdüm smdi hametan yazdı rif yazdı dextrocin yazdı 2 gün oldu kullanali kızarıklık var hala
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi butefin diye mantar ilacı yazdı bide işte karışım yap dedi öyle sürüyorum
Zekimurendebizigorecekmi Ece_demirci0 Hametan iyidir hızla doku yenilemesini sağlıyor .. Bir süre kullanım bakalım iyi gelecektir .
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi hametan ve dextrocin kremini karıştır dedi rifle beraber sur dedi
Kubra5657 Zekimurendebizigorecekmi Rifi ben şuan gögüs ucundaki iltihabıma kullanıyorum iğne zaten şırında ile çekip içinden pamukla siliyorum gazlı bezle silmek daha dogruymus ama
Ece_demirci0 Pamukprensesimvar sivilce gibi pıtır pıtır oldu poposu bide kızarıklık var işte goturdum mantar dedi
Zekimurendebizigorecekmi Ece_demirci0 Ben kızımın pıposu öyle olduğunda Hametan ve fito kremi karıştırıp sürüyorum canım iki günde kızarıklık gidiyor yeniliyor hemen doku . Koruyucu olarakta sudocrem kullandım hep
Pamukprensesimvar Ece_demirci0 ah kıyamam genelde pişik diye hep gecistiriliyo tebrik ederim seni gecistirmedigin için
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi benimde 2 gün oldu kremleri kullanali bakalm ins gecer bez takmıyorum kuru kalması için çise alistiriyorum hem ama gece zor oluyor yatağa kaçırınca üstünü değiştirirken çok ağlıyor
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi sudocrem var elimde kullandım bitti hatta kullanmama rağmen olmadı korumadi
Ece_demirci0 Zekimurendebizigorecekmi kızarıklık gitmedi bende 3 gün oldu ne yapacağımı şaşırdım çok üzgünüm altına çişini yapıyor habire bende sonra yıkıyorum kuruluyorum kremde boşa gitmiş oluyor