Denizer Merhaba arkadaşlar.Bebeğim bugün tam 2 haftalık oldu sarılığı önce 22 di, bir gece hastanede yattık sonra 13 e düştü çıktık.Dün ölçtürdük yine 16 ya çıkmış sınır 17 dedi doktor.Lütfen bana bi moral veri n böyle olan var mı hiç.
shllashlla Denizer benim oğlum da çok çekti sarılıktan geçtiğinde artık 2 ayını bitirmişti ama endişelenmeyin gerekli tahlil ve tetkiklere bakıldıysa ve sorun yoksa yavaş yavaş geçer..Bu kadar uzamasına anne sütü sarılığı deniyor ama sen emzirmekten asla vazgeçme senin sütünle atlatsın bu durumu..
DorukAtadry Denizer biz de aynı durumu yaşadık 2 ay bitti hala göz pınarlarının kenarında küçücük var. Sadece emzir çok emzir sürekli sürekli.. bizimki uyanmıyordu ağlıyordum biberona sağıp veriyordum bi hafta mama destekli gittim. Sonradan gözlerini açmaya başladı sürekli karnını doyurmaya başlayınca da kendi bi düzen oturttu her 2 saatte bi emmeye saatlerce emmelere başladı. Bunun tek ilacı emzirmek ve kendini üzme her bebekte oluyo sadece anne sütü sarılığı geç geçiyo.
Eymenalininannesi Denizer canım çok geçmiş olsun benim oğlumda sarılık oldu 1 gece yattık hastanede geçti şükür bol bol emzirmen gerek canım geçiyor korkma rabbim şifa versin
MayneymisAltintop Canım bizde yaşadık bende tam onu düşünüyordum hatta😔 çok zor günlerdi birde benim bebeğim emmezdi ah ah 2 ay çektik. Şimdi burda kızan eden olacaktır ama emziirdikten sonra şırınga ile mama ver biraz tavsiyem aç kalmasın. Emzirmekten başka çaren yok bunu duymaktan sinir olcaksın ama emzir emzir ve daha çok emzir
Denizer Cevap yazan arkadaşlar çok teşekkr ediyorm rahatladm biraz.Uykudan kaldırp emziriyırm sürekli inşaallh 17 yi geçmez de sizinkiler gibi düşer.
Edaozdxx Canım mümkünse her yarım saatte en kötü ihtimal her saat başı bebeğini uyandırıp emzir. Eğer sütün gelmiyorsa önce biraz emzir ardından mama ver ama sütün varsa hiç mamaya gerek yok. Anne sütü bu konuda en önemli etken. Çünkü çiş yaptıkça sarılığı atacak. Ayrıca evin güneş alıyorsa perdeyi çek bebeğini güneşin önüne yatır. Bol bol gün ışığı almasını sağlarsan çok güzel bir şekilde düşecektir.
Sshhhh Denizer canım bol bol emzir uyanmasını bekleme halsiz o emmese kaşıkla ver benimki 2. Ayın sonuna doğru anca geçti sarılığı ve sürekli halsiz olduğu için meme emmedi
Alyanur Denizer kac haftalik doğdu o önemli biz 2.5 ay sarılık cektik 18lerdr kaldi 1 hafta sonra tehlikesi azalıyor korkma 38 ustuyseniz 1 hafta 38 altı 10 gun onun sınırlaması var ama 2 hafta korkulacak bir hafta degil guneslendir bolbol emzir bisey olmaz Anne sutu sariligi olabilir biz 3 aya yakın sarilik li gezdik
Denizer Alyanur 38+2 de doğdu.Diğer arkadaşların da dediği gibi yapıyırm uyandıırp zorrrla emziriyorum.sizinki de baya uzunsürmüş yalnız değilmşiz demekkş çk sağolun