Tgbygt emzirme bitmeden gitmenizin bi anlamı olmaz. Hormonlar düzensiz olduğu için gitsenizde işe yaramaz. Bu sefer lazer işe yaramadı dersiniz. Halbuki hormonlarımızla alakalı. Boşuna şimdi başlamayın biraz daha sabredin başlayıncada bırakmayın. Ben 9 seans gittim hamile kaldım bi kaç seans daha gitseydim tamamen biterdi. Kalanları 3 ayda bi alıyorum. Emzirme bitsin kaldığım yerden devam edicem ☺️ Cihazlarla alakalıda bilgi vereyim. Ben 2 cihazıda kullandım. alex soğuk hava üflemeli lazere 9 ay gittim hiç işe yaramadı. Ütüleme yöntemine gittim baya işe yaradı. Öğrendim ki cilt yapısı çok farkediyomuş. alex soğuk hava üflemeli lazer beyaz tenlilerde geç sonuç veriyormuş. Ütüleme hemen veriyo. alex soğuk hava üflemeli lazeri bence koyu kıl kökleri olan yada koyu tenlilerde işe yarıyo. Ütüleme hem koyu hem açık kıl köklerinde. Ütüleme sıcak olduğu için biraz yanma hissediliyo biraz zor oluyo ama ağdaya alışkınsanız dayanırsınız. alex soğuk hava üflemeli lazerde pek acı olmuyo.