Merhaba herkese,
41 günlük bir anneyim. Bugün bebegimi emzirdikten sonra Sol gögsümde bir agri hissettim. Böyle bir anda saplandi. Daha sonrasinda birkac defa daha oldu. Sanirim Bir kere de bebegimi emzirirken agri saplandi. Öyle Cok siddetli degil Ama yine de bir süphe düstü icime. Mastit olmus olabilir mi? Eger evetse önerileriniz var mi Bu konuda?