theAna MuhammedMusa ben de post açmıştım bununla ilgili yazanlar oldu bakın isterseniz. Biz kıbrısta yaşıyoruz o aşıdan olanlar var baya ama ben güvenemedim yan etkisi çok. Bazı ülkelerde yasaklanmış falan.
theAna MuhammedMusa eşim olacaktı emin olamadık biz ama arkadaşları olmuş. Bünyeye göre değişen bir durum umarım sıkıntı olmaz sizde de, olursanız.