Tospagam herşey yolundayken cocuklara göz kulak olan bir yerde baska türlü sorunlar cıktıgındaki kullanacakları uslüp ve takınacakları tavır cok daha can sıkıcı olacak gibi. Güvenilir bir kurum degil gibi duruyor. Orada devam etmemeli. oğlunuz da öğrencileri ayrıca ne demek ögrenciler rahatsız oluyor, hayata yeni karısan yavrularımızı anlamak gerek. Kendini ifade etmesi icin her gün imkan varsa parka götürün, ben bicir.bicir.co adresinde buket hanımı takip ediyorum epeydir oglumda konusamıyordu, cok faydasını gördüm. aile büyükleriyle biraz sık vakit geçirmek de cok fark ediyor. Mutlaka bir cocuk terapistine de basvurun, evde siz de basit yönergelerle öfke sıkıntısını cözebilirsiniz. Bir ruloya üflemek, el kol gibi vücut egzersizleri, aksamları acıtmadan yastık savası ( savas kelimesi yerine baska birşey türetebilirsiniz, gün içinde ne kadar kızgınsa yastıklara yönlendirebilirsiniz) duyguları sık sık konusabilirsiniz, ayna karsısında üfleme, agız hareketlerini takip etmek gibi eglenceli konusma egzersizleri yapbilirsiniz. o kurum dısında baska bir yerde de mutlu olacaktır.