_BirAnne Bebeğim altı aylık lucak bugün akşama doğru yıkadım hava çok sıcak bursadayım üstünü örtmeme izin vermiyor içerideki camlar üstten açık ama odamız kapalı üstünde sadece zıbın var ince bişey bile örtsem itikleyip atıyor üşür mü acaba çok arada kaldım gözüme uyku girmiyor stresten 😀
Prenses_annesi22 _BirAnne 😁😁 aynısu bızımde oyle malesef zıbınla yatıyor ustunu örtyorm tekmelkyo yada dönyo sag sol acıyo altına alyo gıyınmeyı asla sevmyor ustunu cıkar sevınır dha 7 ay 25 günlük cok fena cektıryo bana 😁🙈🙈
Esila001 _BirAnne canim ben adana sıcağında bile şuan sadece karnına incede olsa bi battaniye örtüyorum bebeginizi en iyi siz bilirsiniz tabi
Muhasebeciana _BirAnne biz gece terlesekte camlari hala daha acmiyoruz balkon kapilarini kapatiyorum ozelliklede banyo oldugu geceler cunku benim kizimda hep pikesini attiriyo hic sevmiyo kizim 9 ay 3 gunluk bende bursada yasiyorum bide benim mutfakla yatak odasi dip dibe mutfakta balkon var ozellikle o balkon kapisini kapatiyorum gece nolur nolmaz diye banyo olsun veya olmasin tedbiri elden birakmamaya calisiyorum
Muverrih _BirAnne Üşür bence ben zibinla yatırdım dün ama baktım kolları bacakları buz gibi oluyor yan odanın camını açıyorum serinlik geliyor uzun kollu ince badi ve pijama giydiriyorum şu anlık. Havalar tabi iyice ısınınca tişört şort yatırırim ama zıbın bana ince geliyor 🙈
_BirAnne Prenses_annesi22 ay vallahi yıkamasam bukadar düşünmezdim de üşürmü üşümezmi diye düşünmekten bu saat oldu 😃
Prenses_annesi22 _BirAnne olmaz cnm bsy üşüse zten örtünce acmaz ustunu sogukda mesela kzm acmyodu nzman sıcklar bastırdı acıyo müslin örtüyorm bıde kolları soguk ama ışte.bgun bnde oglen dus aldrdım yattı kalktı oynuyordu baktm oldugu yerde terlemıs cocuk cok sıcak havalar ne olck böyle blmem 😒
_BirAnne Esila001 yani ben kendimle kıyaslamalımıyım o aylara geldikmi acaba yoksa hala bizden bir kat fazlamı giyinmeleri gerekiyoe
Esila001 _BirAnne canim benim kızım 14 aylik çıtçıtlı badi üstünede tişört ve sort giydiriyorum incede baddaniyeyle sadece karnını ortuyorum daha ben tek atletle yatirmadim hiç tam bise diyemiyecem benim bebeğim usuttugu zaman hemen enfeksiyon oluyor o yüzden biraz bu konuda hassasim
Melisaelif Benim kızımda 6 aylık ve üstünü örtmüyor o yüzden şortlu pijama takımı giyindiriyorum incecik
Tugce1634 Ben de muslin ortuyorum uzunlamasina sadece gogsune karnina doğru.dondukce dolaniyor ona.acilmiyor ustu.hos,uyanip atmak istiyor bazen ama.
_BirAnne Tugce1634 ayaklarını kaldırıp yatağa vuruyor bikaçkere üstünden atamayınca ağlayıp uyanıyor 🥴😀
_BirAnne Muhasebeciana camları açmazsam havale geçirtecek derecede sıcak oluyor en üst kattayım çatıdan acayip sıcak geliyor camlarımız üstten hep açık yattığımız oda kapalı ama kapıyıda kapatayım madem ne olur ne olmaz
Muhasebeciana _BirAnne bizde en ustun bir altindayiz canim yani sen bilirsin tabi ama banyo olduktan sonra yapicak birsey yok ustlerini acmasalar neysede ben o sekilde yapiyorum icim daha rahat ediyor suan kizimda mesela sadece citcitli badisi var evet asiri sicak ama pikeyi ne zaman ortsem ya pikeyi alip eliyle kendini uyandiriyo yada anlamiyosa bile biraz zaman gecince tekmeliyo 😏😁
_BirAnne Prenses_annesi22 ay bende bilmiyorum inanki klima vantilatör cereyan hepsi bebeğe zararlı ben buhar olup uçucam terden yakında 😵💫
_BirAnne Esila001 evet anlıyorum her şehirin baska havası var benim bebeğim doğduğundan beri çok terleyen bebek bende örtmüyordum ama banyo ettiği için korktum örtüm 😀
_BirAnne Melisaelif komple ter su oluyor ozaman daha çok üşüyor bende terletmeyecek şekilde giydiriyorum üstüne muslin örtü attım gece
_BirAnne Muhasebeciana bende gece müslin bez örttüm üstüne bizimkide tekmeliyo açıyo 😅 açamazsa ağlayıp uyanıyor
cottoncandy Klimayı bebeğinize gelmeyecek şekilde açabilirsiniz aslında, doktorlar bir zararı olmadığını söylüyor. 25-26 dereceye ayarlarsanız hem çok serin olmaz hem de bebeğiniz de siz de rahat edersiniz. Daha uzun giydirebilirsiniz.