Bi post acmistim bebegimin sariligi 15.5 cikti diye. Bugun tekrar gittik doktor luminaletten diye bi hap verdi 10 gun boyunca gunde iki kez yarim hapi sulandirip vermemi soyledi. Bugun verdim 1 kez ve bebegim baygin gibi uyuyor. Kullanan var mi ayni etkiyi mi verdi bu normal mi. Ve ilac epilepsi hastalari icin bi ilacmis. Sarilikta kullaniliyor ancak cok yan etkisi var. Kendimi cok kotu hissediyorum lutfen kullanan bilgi verebilir mi