Sevvalacatt Arkadaşlar bu büyük marketlerde satılan sesu el agdasi ılık ağda olarak geçiyor kullanan var mı ? Memnun musunuz ?
bankacianne34_ Sevvalacatt merhaba, sir ağdaya gore daha acısız ve daha kokay gelıyor bana tavsıye ederım