Pakise2629 2 ay 25 günlük oğlum var kolik teşhisi konuldu - gece uykusuna saat 12 olmadan geçmiyor ve sürekli kucakta uykuya dalıyor artık ağırlaştı kucağımızda evin içinde volta atıyoruz uyutmak için gazdan sırt üstü yatamıyor hep yüz üstü yatırıyoruz - aynı durumu yaşayan var mı uykuya geçişleriniz nasıl oluyor 🥺
zeyzey77 Pakise2629 biz de öyleyiz 1 haftadır 2 gün sonra 3 aylık olacak. Akşam 9 da başlayıp gece 2-2 bucuga kadar ağlıyor. 2 gündür kanguruya koyup uyutuyorum ama yatağa yatırınca uyanıyor 🙄🙄
Melina-krts Pakise2629 zeyzey77 beyaz gürültü açın youtube ta beyaz gürültü yazınca beyaz şapkalı bebekli video var beyaz gürültü bize çokk çokk iyi gelmişti onun sayesinde uykuda kaliyordu
Gigyyy Pakise2629 pilates topunda zıplayın,araçla gezmek inanılmaz iyi geliyor 🙈anında uyku modu ,her zaman mümkün değil tabi ,aspiratör ,süpürge ,saç kurutma makinesi seslerinden yararlanın,masaj ve her gün akşam üstü ılık banyo da iyi gelir
shinemom4 Pakise2629 öncelikle eski bir kolik annesi olarak sana bu günlerm geçeceğini söylemek istyorum. Her ne kadar şu an buna inancın az olsa da inan ki geçiyot. Maalesef kolik bebeklerde anı kurtarma şeklinde ilerliyor günler ve şu an yaptığınız hiçbir şeye alışmıyor korkma. Çarşafta salla, kucakta uyut, ne bileyim başka türlü şeyler yap. Ama geçiyor, inan.
Pakise2629 zeyzey77 sırt üstü yatırınca benimki de aynı şeyi yapıyor bizde artık yüzüstü yatırıyoruz mecburen yoksa uykuya dalamıyor
Pakise2629 Melina-krts kolik müziği var onu açıyoruz ama duymuyor bile ağlamaktan- kurulmuş saat gibi 12 de uyuyor 🤦♀️
Melina-krts Pakise2629 bizde denedik kolik müziği pek bir faydasını görmedik ama o dedigimi bir deneyin gerçekten ise yarıyor, ilk başta sonuna kadar açın sesi sonra kısarsınız
zeyzey77 Pakise2629 sırt üstü yüz üstü yan hiç bir şekilde yatmak istemiyor akşamları. Beyaz gurultu vs hiç bir şey fayda etmiyor. Bakara suresinde bile uyumuyor. Hiç duymuyor bile ağlamaktan. Ayakta kucakta bile ağlıyor. Keşke öyle dediğin gibi sırt üstü yatirma yüz üstü yatir demekle olsaydı
Pakise2629 shinemom4 ne zaman geçti nasıl anladınız 🥺hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor bizde her yolu deniyoruz günde 2 defa banyosu var neler yapmadık yok kriz geldi mi gözünü açmadan bağırıyor
-Alp- Pakise2629 bizimki de 1’e kadar ağıdından uyumazdı kucakta gezdirirdik yine de kıpkırmızıydı çıldırırdı. Belirtiler zamanla hafifleyecek biliyorum çok zor ama sabır sabıır sabııır… Yatağa geçmeden ılık bir banyo yaptırmanızı tavsiye ederim ayrıca gaz için metsil damla (yüzlerce liralık gaz ilacını çöpe attım o derece işe yaradı) Çok geçmiş olsun
ErvaZeyno Pakise2629 ne zaman kendi uyursa uyuyordu.aksam 7de başlardı sabah 7ye kadar ağlardı.kucakta hoplattip gezdirirdik ona rağmen çok az susardi.6ayi bitene kadar böyleydi.simdi 22 aylik olur olmadık herşeye ağlıyor çok yoruldum…
EceveDenizinAnnesi Pakise2629 kızım da 2 aylık ve kolik. Maalesef bazı geceler ne yapsak da susmuyor. Sadece sallayarak ayakta gezmek iyi geliyor. Bi çok yerde titreşimli ana kucağının rahatlattığını okudum ve geçen hafta aldım. Üstelik 180 liralık bişey. Gerçekten de çok farketti. Ağlamadığı zamanlar yani atak öncesi koyduğumda rahatlıyor ve atak süresini kısalıyor. Yine en erken 12 de uyuyor ama daha kolay geçiyor.
shinemom4 Pakise2629 işte dedim ya anı kurtarmak, banyo vs de öyle. 4. Ayda bıçak gibi kesildi, ağlamıyor, huysuzlanmıyor hatta gülüyor beşe saçıyor anlaşılmayacak gibi değil geçtiği yani🥳
Pakise2629 shinemom4 🙈Ne güzel yazmışsınız gazını da kendi kendine çıkarmaya başladı mı o zamandan sonra