Oglum 25aylik konuşurken tek cümle kuruyor baba mama anne dede dayı süt diyor ne söylersem anlayan bi çocuk normal mi yoksa konuşmak için gec mi
Geçenlerde de kaynana emzik kullandı mi dedi hür kullanmadı noldu dedim emzik kullanan çocuk gec konuşur derler bak kullanmadığın halde konusamiyo dedi nasıl moralim bozuldu