Ask35tego ahh ahh aynı Durumları yaşadım daha yeni yeni bitiyor. 2 bucuk aylık bebegim eskisi gibi olmasa da ağlaması kesildi en azından. Tam dediginiz gibi vücudunu yay gibi geriye atıyor, çığlık çığlığa ağlıyor. Emip emip bırakıyordu.
Erkek ve koliğiz yani. Bu aralar da bağırsak gazıyla başımız dertte. Pırt yapamıyor paşam. Gece uykularını bozdu hep.