Kızımın (9 ay5 günlük)normalde kabızlığı vardı ama bı kaç gündür ishal gibi yapıyordu kakasını mukusluydu ve geceleri aşırı huzursuz sürekli sağa sola dönüyo ayaklarını gazı varmış gibi kaldiriyor ,iki gün önce bezini degistirirken kan farkettim ,özelde ki doktoruna mesaj attım gaitadan bazı testler yaptırmamizi istedi bezini yarım saat içinde hastaneye goturmeliymisim ,sorun şu kızım o andan beridir kaka yapmadı
Sizce götüreyim mi yine de yoksa kaka yapmasını mi bekliym ?