Sabah 4 buçukta bebeğim yataktan düştü komodin vurdu galiba ses geldi sese uyandım ama neresini vurdu bilmiyorum iki saat uyutmadim kusma kayma hiç bir problem yok bu saate kadarda olmadı 12 saati geçti düşmesi bu saatten sonra bişey olurmu düştüğü yükseklik 75cm kafasına her yerine baktım şişlik biseyde yok neresini vurduysa ses geldi anlamadım doktoruna yazdım cvp vermedi sabahtan beri aklıma geldikçe ağlıyorum nerdeyse bişey olmaz dimi arkadaşlar 16,17 saat oldu düşeli