Sevgili anneler doğum yapalı 7 ay olcak nerdeyse . Sezeryan doğum yaptım . Sabahları kalkınca afedersiniz tuvalete çıkınca baya bi gaz çıkarıyorum . Yani sesli değil de böyle pısssssssss diye sanki hava boşalır gibi . Doğum öncesi böyle bişey yoktu . Bu herkeste olan bişeymi yoksa bendemi olmaya basladı. Geçermi ne ypmak lazım acaba bilgisi olan yazsın allah rızası için . Gaz olduğu için karnımda sisik duruyo moralim bozuluyor.