Rabia444 Merhabalar. 48 gündür normal doğum yaptım ve yaklaşık 20 gün önce kanamam bitti. Ama. Bu akşam tekrar pembe akıntım oldu. Bu normal mi? Başına böyle bir şey gelen var mı?
Emirin_Annesiii Rabia444 doğum yaptıktan 35. Gün falan kanamam bitmişti 40. Gün tekrar geldi bes gün kadar sonra iki hafta sürmedi tekrar kanama oldu daha sonra düzene girdi. herkesin bünyesi farklı oluyor doğumdan sonra
Annepandaa Rabia444 bende 40ımdan 7 gğn sonra adet oldum. Burada bi arkadaş o adet değil 40 bitti kanamasıdır. Adet olarka sayılmıyor dedi. Şuan 76 günlük olduk bir dah det olmadım.
Rabia444 _elmaliturtam bu adet olabilir mi yani? Benim ilk doğumum. Bu kadar erken adet beklemiyordum.
Rabia444 Annepandaa bence de adet değil. Çünkü bu saat oldu hala adet kanaması gibi olmadı. 40 bitti kanamasını da ilk defa duyuyorum. Kaç gün sürüyor ki bu? Normal doğumlarda adet en erken birkaç ay sonra olurmuş.