Prensesannesi02 Hanımlar 14 aylık kızım 9 kg öneriniz var mı kızım için çok üzülüyorm anne sütü ek gıda alıyor iştahsızlık problemlerimiz oluyor önerileriniz varsa merakla bekliyorum
Reyhandefne Prensesannesi02 benim kizin 15 aylik 8 .600 gr geliyordu tartıda.doktora goturebilirsiniz kan değerlerine baktirin
elifhanimm Prensesannesi02 bugün bir doktor izledim kesinlikle bir beslenme düzeni olmalı dedi,var mı ,vakit bulabiliyor musunuz tek çocuğunuz mu,öğünlerini ilgisini çekebielcek şekilde hazırlayabiliyor musunuz
Prensesannesi02 elifhanimm vakit buluyorum her öğün çeşit çeşit hazır ediyorum fakat diş döneminde hiçbişi yemiyor sadece anne sütü bir ara düzeliryor iştahı sonra yine aynı
elifhanimm Prensesannesi02 fakat diş döneminde hiçbişi yemiyor Çok haklı. Diş gerçekten bebeklerin en haklı mızmızlık yaptığı zamanlar,parmak gıda vermeyi deneyin belki o şekilde yer. İnşallah kısa zamanda biter diş meselesi. Sağlıklı ise d e üzülmeyin, zarif bir prenses olacak büyüdüğünde 🧚♀️
Prensesannesi02 okuyananne222 çok üzülüyorum kahroluyorum böyle olmasına siz takıyor musunuz ben kadar
okuyananne222 Prensesannesi02 ben de üzülüyorum elbette. Endişeli idim çok. Dr gittim kan idrar gaita tahlili yaptırdım tüm değerleri tamdı az gelen üstelik yağsız sütüm beslemiş yavrumu. Bi yandan yiyip içen bebeklere göre şanslı oldugunu düşünüyorum anne sütü alıyor ve sağlıklı çok şükür. Sıkıntı olan, aç kaldıgını düşünmem ve giydiği hiçbir şey yakışmıyor olması. D vitamini ve balık yağı veriyorum her gün. Muhakkak meyve konsantresi veririm bir çay bardağı yine her gün. 2 gündür çok şükür ilk kez makarna yemeye başladı bakalım yemediği şeyleri yavaş yavaş tadıyor
okuyananne222 Bu arada mama sandalyesine değil yemek masasına oturtuyorjm altına kırlent koyarak. Makarnayı ağzına ben verdiğimde asla almıyordu sonra bi gün kucağımda yemek masasında iken elini makarnaya attı ve yemeye başladı resmen saydım kaç tane yediğini. Inanılmaz mutlu olduk eşimle
daisydove Easyfishoil multiye bakmanı öneririm canım. Benim ablamın çocukları da benim oğlum da kullanıyo iştahsız çocuklar için çok iyi iştahı açtığı gibi vitamin omega3 desteği de sağlıyo
Marjinal_Anne2 daisydove tablet şeklinde mi o acaba , benimki çiğnemiyor p yüzden ocean aldım ama doktor dA easyfil i önerdi