Merhaba kızlar ya size bişey danışcam,bebeğim 2,5 aylık üç dört gündür mama yerken ağlıyo biberonu diliyle geri itiyo,önceden mama bitti diye ağlayan bebe şimdi yemek istemiyo acaba mamayı beğenmiyor yoksa çok yemek mi istemiyor bi türlü anlamadım.zaten anne sütü de almıyor çok zor bi oğlum var inatçı sinirli ,daha bu halinde ben yandım ilerde :(