Birkiz Ptesı sabah sezeryan ile doğum yaptım yarın için korona aşı randevum var doktorum herhangi bir sıkıntı olmaz istediğin zaman olabilirsin dedı. Aranızda benım gibi zamanlarda aşı olan varmı
Birkiz Melek-k bugun gittim doğum yaptığım hastaneye 10 gün geçsin de oyle vuralım dedı yapmadılar anlamadım gitti 😆