1 yaş oğlum 10 gündür faranjit geçti ateş başladı doktorda novaljin iğne antibiyotik verdi bebeğim alerjik dedim yarım saat durun iğneden sonra dedi bekledik sorun olmadı düştü ateşi uyudu şimdi iğne bi sıkıntı yapmaz dimi ilk defa novalgin iğne oldu korktum bilemedim bende