Kızlar kendimi çok kötü hissediyorum şuan 12 aylığı yeni dolmak üzere bir oğlumun ve şimdi test yaptım pozitif çıktı.. nasıl yapcam nasıl olcak bebeğim henüz çok küçük üstelik emziriyorum bu süreçte emzirilebiliyor mu? kendimi hazır hissetmediğim nasıl olcak bilmiyorum