Bal-Kaymak aLmiSmomS bu akşam yaptırdım biontech. Oğlumun doktoruna sordum emzirme durumu ile ilgili. Aşıdan sonra beklemene gerek yok emzirebilirsin dedi.
Balyanak001 aLmiSmomS az önce yaptırdım biontech emzriyorım şimdiye kadar hiç bir sıkıntı yok bakalım yarına kadar
aLmiSmomS Bal-Kaymak Neslialp arkadasım yenidoğan hemşiresi biontech önerilmiyor dedi çok kararsız kaldım
Bal-Kaymak aLmiSmomS bilemiyorum herkes başka bişey diyor zaten. Ama sinovac aşısında koruyuculuk az diye biontech seçtim ben.
Mom084 aLmiSmomS nasıl hemşire haberler bas bas bağırıyor sinovac daha düşük koruması onlar bır süre daha maske takacak biontechler daha yüksek koruması diyorlar