Merhaba arkadaşlar. Oğlum da 33 aylık. Bağımsız zıplamıyor ya ben de taktım biraz 😀 koltukaltından desteklersem zıplıyor. Geç kaldı sanki ya. Genelde de sakin bir cocuk ama koşuyor ediyor. 2 yaşında başka bir şeyden cocuk fizyoterapistime gitmiştik. Bazen salıyordu kendini otururken sırtını kambur gibi yapıyordu. Kadın 2saat her şeyine bakmıştı sağ olsun. HiçBir sorunu yok demişti. Ama yaşıtlarına göre uzun 105 cm şu an. Uzun doğdu öyle de gidiyor. Ve esneklik var. Normal bebeklere göre esnek.
götürmeli miyim sizce doktora