Esrtutcu Benim bebeğim erken doğdu, erken doğduğu içinde çene kasları kuvvetli değildi o yüzden biberon ile besledim, biberona alışınca meme reddi yaşadım, belli bi süre sonra zorlaya zorlaya memeye alıştırdım, bu sefer doyasıya emse de mama illa ki istedi biberon emmek istediği için, şu an 1 ay 20 günlüğüz, biberonu yavaş yavaş kesiyorum, gündüz hiç mama vermiyorum sadece gece veriyorum, ne kadar sık emzirirsen sütün o kadar çoğalır, 1 saat uğraşıp 5 dakika zor çektiğini bilirim sabırla emzir, emzirdikçe sütün çoğalacak emin ol ve bol bol su iç, su dışında bir şeyin süt arttırdığına inanmıyorum çünkü bende sen gibi herşeyi denedim sadece suda buldum çözümü