Elisaebril Merhaba güzel anneler 20 günlük bebeğim var günde 1 defa kakasını yapıyor normal de kaç kez yapmalı. Anne sütü ile besleniyor mama kullanmıyorum şuanlık çoksa tecrübem yok ilk Bebeğim bilgi fikir verirseniz çok sevinirim teşekkürler ✨🌸
Gulenes Elisaebril benim bebeğinde 4 5 kez yapıyordu sanırım ilk 2 ay bende emziriyordum. Daha sonra hem meme hem mama şuan Gun de 1 yada 2 3 defa yapıyor. 6 aylık olcak.