Elizim ben cnm yapiyodum cok faydasni gördüm. 1 cay bardgi suya 1 cay kasigi kimyon koy kaynat hemen kaynayinca al tulbentten süz sonra cay kasiginin ucuyla azicik şeker at ılık olunca icir. Ben 2-3 çay kaşığı veriyodum sancisi olunca yarim saatte hepsni cikariyodu kendi. Ins sizdede işe yarar.