Prematüre doğan bı bebeğim var mama meme gittik 4 ay sonra ikisinide bıraktı ara ara mama ve ek gıdaya başladık herşey gayet normal ilerledi 1 yaşından sonra süt de içmeye başladı yeme içme on numaraydi pirasadan tutun kabak yemeğine köfteye tavuğa yani aklınıza ne gelirse yerdi şuan 23 aylık ve ortalama 3 4 aydır çorba dışında bişey yemiyor kahvaltı ara öğün meyve vs sıkıntı yok hala çok iyi şükür ama öğlen çorba yoğurt yiyor mesela ama akşam yemeği yemiyor çorba içiyor pilav ve patates yemeği var diyelim çorbayı içiyor başka bişey yemiyor kafayı yiyecek corbayla geçiriyor öğlen ve akşam yemeğini geçen gün yeşil mercimek yaptım onu yedi biraz türlü yedi o kadar kaç aydır başka bişey yediremiyorum nolur bilen yardım etsin kafayı yicem